تولید کننده بلبرینگ NSK یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ در جهان است. کمپانی NSK در سال ۱۹۱۶ در ژاپن تاسیس شده و هم اکنون محصولات آن در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد.

بلبرینگ‌ NSK به خاطر کیفیت بالا، دقت بالا و عمر طولانی‌تر خدمت‌رسانی در مقایسه با محصولات رقبا مشهور هستند. NSK در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، هواپیماسازی، صنعت برق، صنایع آب و فاضلاب، صنعت کشاورزی و صنایع عمومی استفاده می‌شود.

محصولات اصلی بلبرینگ NSK شامل بلبرینگ توپی، بلبرینگ رولی، بلبرینگ برجسته، بلبرینگ سوزنی، بلبرینگ همزن، بلبرینگ کروی و بلبرینگ سرامیکی است. همچنین، NSK بلبرینگ‌های ویژه برای شرایط سخت محیطی مانند دریا، حاشیه شن و ماسه، صنایع زیست محیطی و فضا را نیز تولید می کند.

NSK همچنین به تحقیق و توسعه بلبرینگ‌های نوین متمرکز است و محصولاتی مانند بلبرینگ های پیشرفته مغناطیسی، بلبرینگ های فشار ارواح، بلبرینگ های خطی الکترومیکانیکی و بلبرینگ های خودروی آینده را تولید می کند.

 

نمایندگی بلبرینگ nsk

شما می‌توانید برای پیدا کردن نمایندگی بلبرینگ NSK در منطقه خود به وب سایت رسمی NSK مراجعه کنید. در سایت آنها، شما می‌توانید با استفاده از ابزار جستجو، نماینده مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید با تماس با دفتر مرکزی NSK در کشور خود، اطلاعات لازم را دریافت کنید.
 
علاوه بر وب سایت رسمی NSK، برای پیدا کردن نماینده بلبرینگ NSK در منطقه خود می‌توانید از منابع دیگری نیز استفاده کنید.

می‌توانید از موتورهای جستجوی عمومی مانند گوگل، بینگ و یا یاهو استفاده کنید و عباراتی مانند "نمایندگی بلبرینگ NSK"، "نماینده NSK در (نام کشور یا شهر)" وارد کنید. این روش معمولاً به شما لیستی از نمایندگی‌های NSK در منطقه مورد نظرتان را نشان می‌دهد.

استفاده از دایرکتوری‌های تجاری مانند یلوپیج و لوکالیستو که لیستی از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مختلف را براساس صنایع و مناطق جغرافیایی نشان می‌دهند. با جستجوی براساس کلمات کلیدی مرتبط مانند "بلبرینگ" و "NSK"، می‌توانید به نمایندگی‌های NSK در منطقه خود دسترسی پیدا کنید.

در صورتی که در صنعت خاصی فعالیت می‌کنید، می‌توانید به یک سازمان تجاری مربوط به آن صنعت مراجعه کنید و از آنها در خصوص توزیع‌کنندگان بلبرینگ NSK در منطقه خود سوال کنید.

نمایندگی‌های بلبرینگ NSK ممکن است در انبارها، نمایشگاه‌های تجاری یا شعبه‌های فروش مستقر شوند. بنابراین، پیش از مراجعه به نمایندگی‌ها، بهتر است با شماره تماس آنها تماس بگیرید و وضعیت موجودی و سفارش قبلی را از قبل بررسی کنید.

 

شرکت NSK یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ‌های صنعتی در جهان است و دارای نمایندگی‌ها و دفاتر فروش در بسیاری از کشورها است. برای پیدا کردن نمایندگی بلبرینگ NSK در منطقه‌ی خود می‌توانید از وبسایت رسمی NSK به آدرس https://www.nsk.com/ استفاده کنید. در این وبسایت، شما می‌توانید با استفاده از ابزار "کشور/محله یاب"، نمایندگی‌ها و دفاتر فروش NSK در منطقه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با تماس با دفتر NSK در کشور خود اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

به عنوان مثال، در ایران، شرکت اتو ریس (Autoreis) نماینده رسمی و انحصاری برند NSK می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت شرکت اتو ریس به آدرس http://www.autoreis.com/ اطلاعات بیشتری درباره نمایندگی و محصولات NSK در ایران دریافت کنید.

به علاوه، می‌توانید از راه‌های دیگری مانند تماس با شرکت NSK در کشور خود یا مراجعه به فروشندگان قطعات صنعتی و ماشین‌آلات مورد اعتماد در منطقه‌ی خود برای پیدا کردن بلبرینگ‌های NSK استفاده کنید.

مهم است که در انتخاب نمایندگی بلبرینگ NSK به اعتبار و قدرت شرکت و همچنین امکانات پس از فروش توجه کنید تا از کیفیت و خدمات مطمئن باشید.

 

قیمت بلبرینگ nsk

قیمت بلبرینگ nsk و یاتاقان صنعتی و رولبرینگ دقیق و مشخص نیست زیرا همواره قیمت آن تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع بلبرینگ، ابعاد، کیفیت و مکان تولید قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت بلبرینگ nsk مورد نظر می‌توانید به فروشندگان مختلف مراجعه کنید یا بازار آنلاین قطعات یدکی را بررسی کنید. همچنین لازم است توجه داشته باشید که قیمت‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند.

پخش عمده بلبرینگ

نمایندگی بلبرینگ skf

 بلبرینگ nachi