رولبرینگ كروی كف گرد 29326

رولبرینگ كروی كف گرد 29326

ویژگی های محصول

130mm
58mm
225mm
9
برای ثبت سفارش محصولات، استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید
تخفیفات ویژه
ضمانت اصل بودن كالا
پشتیبانی آنلاین
حمل كالا به سراسر ایران
مشخصات فنی
معرفی محصول
نظرات

رولبرینگ های كروی کف گرد یا بشکه ای با کد 29326 یکی دیگر از ابزار و قطعاتی هستند که در صنایع گوناگون ، ماشین آلات تولیدی و مصرفی کاربرد بسیاری دارند از سایر مشخصات فنی این رولبرینگ میتوان به قطر داخلی 130 میلیمتری ، قطر خارجی یا بیرونی 225 میلیمتری ، و ارتفاع 58 میلیمتری آن اشاره نمود ضمنا وزن تقریبی این نوع رولبرینگ حدود 9 کیلوگرم میباشد. این رولبرینگ نوعی بلبرینگ خود تنظیم می باشد که شیار غلتک آن نسبت به محور آن در حالت زاویه داری قرار گرفته است. غلتک های بشکه ای این رولبرینگ ها نامتقارن بوده و تعداد زیاد آنها و طراحی خاص شیار غلتک ها ی این نوع رولبرینگ ها ، قدرت آنها را در برابر بارهای محوری نیز افزایش می دهد .رولبرینگ کروی بشکه ای بدون دخالت دست و بصورت خودکار کارهای لازم را انجام می دهد به همین دلیل به آن خود تنظیم میگویند. بلحاظ نوع ساختار این نوع رولبرینگ ها برای تحمل بارهای شعاعی ، نیمه شعاعی و محوری بسیار مناسب میباشند و نسبت به سایر رولبرینگ ها و بلبرینگ ها عملکرد بهتر و کاربرد وسیع تری برای تحمل بارهای یاد شده دارند . ضمن اینکه نسبت به همراستایی و تغییر شکل شفت ها با نشیمنگاه حساسیت نیز از خود نشان نمی دهند، چرا که با افزایش بار، ناهمراستایی مجاز کاهش می یابد. از ویژگی های مهم دیگر این رولبرینگ میتوان به قابلیت تفکیک پذیری اجزا آن از یکدیگر اشاره نمود. یعنی در یک قسمت آن واشر شفت بهمراه ساچمه یا غلتک ها و قفسه قرار میگیرند و در طرف دیگر آن واشر محفظه قرار می گیرد. برخی از انواع این رولبرینگ ها دارای قفسه فولادی میباشند و برخی دیگر نیز با قفسه های فولادی و برنجی که ماشین کاری شده اند، تولید می گردند. این قفسه ها توسط یک بوش که در قسمت حفره و سوراخ واشر شفت تعبیه گردیده جهت قرار گرفتن در وضعیت مناسب و درست ، قابل تنظیم می باشند. اجزای تشكیل دهنده رولبرینگ كف گرد بشکه ای به شرح ذیل می باشد: واشر شافت – واشر محفظه – غلطک ها یا ساچمه ها – قفسه - رینگ داخلی و خارجی
قیمت این نوع رولبرینگ ها نیز همانند سایر رولبرینگ ها بسته به مواد و متریال بکار رفته در ساخت آن، همینطور کارخانه سازنده و شرکت تولید کننده و برند رولبرینگ متغیر میباشد.

استعلام قیمت انواع رولبرینگ(خرید رولبرینگ کف گرد،مخروظی،استوانه ای،کروی ) از شرکت تهران فرگام واردکننده و توزیع کننده انواع بلبرینگ در ایران)