تسمه وی بلت A93

تسمه وی بلت A93

ویژگی های محصول

13
2390
2360
برای ثبت سفارش محصولات، استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید
تخفیفات ویژه
ضمانت اصل بودن كالا
پشتیبانی آنلاین
حمل كالا به سراسر ایران
مشخصات فنی
معرفی محصول
نظرات

تسمه حلقه ای از ماده ای انعطاف پذیر میباشد و معمولا برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت مورد استفاده قرار میگیرد.
اصولا تسمه ها به دور پولی ها و قرقره ها حلقه زده و نیروی ایجاد شده در قرقره اول را به قرقره دوم منتقل می نمایند. تسمه ها ممکن است در یک سامانه دارای دو پولی یا دو قرقره هر دو در یک جهت به حرکت در آیند یا اینکه تسمه بصورت ضربدری بوده و در جهت مخالف هم به حرکت در آیند. یکی از معروفترین و پر کاربرد ترین نوع تسمه ها در صنایع، همان تسمه های وی بلت می باشند.
تسمه های وی شکل روکش دار که توانایی و قابلیت انتقال بسیار بالای نیرو را دارا بوده و در برابر حرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الکتریسیته نیز می باشند.
از مشخصات فنی تسمه وی بلت شماره A93 میتوان به ضخامت 13 میلیمتری ، سایز پشت تسمه 2390 میلیمتری و سایز داخل تسمه 2360 میلیمتری نیز اشاره نمود. و کاربرد بسیار زیاد در صنایع گوناگون و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی کشورهای مختلف جهان دارند.
این تسمه ها از نظر فنی به شکل قرقره ای و پولی طراحی شده اند و استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه میباشد.
تسمه وی شکل دنده ای :همانند تسمه های وی شکل روکش دار بوده با این تفاوت که این تسمه ها بصورت قالبی تولید می شوند.
از قابلیت های مهم این تسمه ها اینکه میتواند به دور یک پولی یا قرقره  کوچک به حرکت و گردش در آمده و سبب افزایش دفع حرارت گردد.
از فواید پولی های کوچک این است که دندانه های تسمه سبب میشود تا تسمه به خوبی به قرقره یا پولی چنگ زده و باعث افزایش چسبندگی تسمه به پولی ها گردد.
این تسمه ها بدلیل داشتن انعطاف بالا ، نشست مناسب در شیار قرقره یا پولی و ایجاد حرارت کمتر بهنگام کار و فعالیت دارای طول عمر مفید بیشتری می باشند.
تسمه های وی شکل مخصوص روکش دار: هم مانند تسمه های دندانه ای مقاوم در برابر حرارت، روغن داشته و ضد الکتریسیته ساکن میباشند و به دلیل مقاوم بودن در برابر تغییرات طولی ، کارکرد چند تسمه در کنار یکدیگر بصورت همزمان امکان پذیر میباشد.
برای خرید تسمه وی بلت و دریافت قیمت انواع تسمه وی بلت و همچنین سایر مشخصات فنی آنها میتوانید از طریق کارشناسان مجرب شرکت تهران فرگام و با کانال های ارتباطی و شماره های ذکر شده در همین وب سایت تماس حاصل فرمایید.