پرشینگ یا بلبرینگ کویو (به انگلیسی: Koyo Bearing) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید بلبرینگ ها و قطعات خودرو است. این شرکت در سال 1921 تاسیس شده و مقر آن در شهر تویوتا، ژاپن قرار دارد. بلبرینگ های کویو به خاطر کیفیت بالا، دوام بیشتر و عملکرد بهتر بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند. همچنین محصولات این شرکت در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ماشین آلات سنگین، الکترونیک و ... استفاده می‌شوند.

شرکت Koyo Bearing در تولید بلبرینگ هایی با انواع مختلف شکل، ابعاد و قدرت باربری تخصص دارد. آنها بلبرینگ های رادیال (استوانه ای، کروی، مخروطی و ...) و بلبرینگ های تاشو (بلبرینگ های چرخ، بلبرینگ های جاروبک و ...) را تولید می‌کنند. همچنین، Koyo Bearing در تولید قطعات جانبی برای بلبرینگ ها نیز فعالیت می‌کند مانند دسته ها، کلاهک ها، رینگ ها و غیره.

کمپانی Koyo Bearing به عنوان یکی از پیشروان صنعت بلبرینگ، به دارا بودن تکنولوژی های پیشرفته و قدرت تولید از طریق شبکه تولید جهانی خود مشهور است. این شرکت با داشتن تجهیزات پیشرفته تست و کنترل کیفیت، در کنار ارائه خدمات مهندسی و پشتیبانی فنی قوی، محصولات با کیفیتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کمپانی Koyo Bearing در بازار جهانی به عنوان یکی از برندهای برتر و قابل اعتماد در زمینه تامین بلبرینگ های صنعتی و خودرو شناخته می‌شود. محصولات این شرکت به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می‌شود و توسط مشتریان در صنایع مختلف در سراسر جهان استفاده می‌شود.

 

بلبرینگ کویو ژاپن، یک شرکت خصوصی است که در اوزاکا، ژاپن تأسیس شده است. این شرکت در ابتدا به عنوان تامین کننده یاتاقان های وارداتی فعالیت داشته است. اما از سال 1935، تولید محصولات خود را با نام Koyo Seiko Co. Ltd آغاز نموده است.

در ژانویه 2006، شرکت بلبرینگ صنعتی کویو با ماشین آلات تویودا ادغام گردید و شرکت تویودا به عنوان یکی از سهامداران اصلی در JTEKT همراه می‌شود. JTEKT یکی از تولیدکنندگان اصلی بلبرینگ و رولبرینگ، سیستم‌های فرمان خودرو، محصولات دیفرانسیل و گیربکس خودرو و ماشین‌آلات تبدیل است. علاوه بر این، بلبرینگ کویو دارای امکانات تولیدی در سراسر جهان است، از جمله سایت‌های تولید در ژاپن، انگلستان، اروپا، چین و هند.

همچنین، شرکت کویو عضو انجمن جهانی بیرینگها (WBA) نیز می‌باشد.

 

مزیت خرید بلبرینگ koyo

کمپانی JTEKT (تولید کننده بلبرینگ‌های Koyo) از برترین کمپانی‌های تولید بلبرینگ در جهان است. این کمپانی به تولید بلبرینگ‌ها و محصولات بلبرینگ متنوع با کیفیت بالا و استفاده از فناوری‌های پیشرفته می‌پردازد.

یکی از دلایل اصلی برای انتخاب بلبرینگ‌های Koyo ، ارائه محصولات با قابلیت اطمینان بالا و طول عمر طولانی است. علاوه بر این، محصولات این کمپانی به طور گسترده ای در صنایع مختلف مانند خودروسازی، ماشین آلات راهسازی، الکترونیک و صنایع عمومی استفاده می‌شوند.

بلبرینگ‌های Koyo همچنین با محیط زیست سازگار هستند و برای صرفه جویی در مصرف انرژی و بازیافت بهره می‌برند. این خصوصیات محصولات آنها متعهد به محافظت از محیط زیست و جامعه می‌شود.

همچنین، ترکیب فناوری و تخصص مهندسی در طراحی بلبرینگ‌های Koyo، امکان تولید بلبرینگ با ابعاد مختلف را فراهم می‌کند. از بلبرینگ‌های با قطر فوق العاده بزرگ تا بلبرینگ‌های با قطر داخلی کوچک (مینیاتوری)، Koyo مجموعه ای از تولیدات صنعتی متنوع را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، Koyo برخورداری از 18 کارخانه بیرینگ در 7 کشور و 6 مرکز فنی مهندسی تحقیق و توسعه در سه قاره دارد. این موقعیت جغرافیایی و منابع فنی متعدد، این کمپانی را به یکی از پیشروان در تولید و توسعه بلبرینگ‌های پیشرفته تبدیل کرده است.

با توجه به تعهد به کیفیت، توانمندی‌های فنی، محیط زیست سازگاری و تجربه بیش از 100 ساله، انتخاب بلبرینگ‌های Koyo برای صنعتگران و تکنسین‌ها توصیه می‌شود.

 

تشخیص بلبرینگ اصلی Koyo

این درست است که تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی در حال حاضر کار دشواری است. اما هنوز راه‌هایی برای تشخیص بلبرینگ اصلی وجود دارد. یکی از راه‌های مؤثر برای شناسایی بلبرینگ‌های تقلبی کویو استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌هایی است که توسط WBA ارائه می‌شود.

این اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند اطلاعات مربوط به بلبرینگ را با استفاده از کدهای بارکد، شماره سریال و دیگر اطلاعات مرتبط وارد کنید. سپس اپلیکیشن به شما اطلاعاتی درباره محصول، شرکت سازنده و مصادیق بلبرینگ اصلی را نمایش خواهد داد.

همچنین، همکاری با فروشندگان معتبر و نمایندگان رسمی کویو و خرید از منابع معتبر می‌تواند به شناسایی بلبرینگ اصلی کمک کند. در ضمن، بررسی دقیق نشانه‌ها و محل تولید محصول نیز می‌تواند در تشخیص بلبرینگ اصلی کمک کند.

 

قیمت بلبرینگ koyo

قیمت بلبرینگ های Koyo متفاوت است و به انواع و ابعاد مختلف بلبرینگ و همچنین بازار مقصد و تامین کننده وابسته است. همچنین، فراهم کردن قیمت دقیق برای بلبرینگ های Koyo به کاربر نیاز به بررسی جزئیات تکمیلی دارد مانند سایز، نوع، تعداد و منطقه خریداری.

بهترین راه برای به دست آوردن قیمت دقیق برای بلبرینگ Koyo این است که با فروشندگان و تأمین کنندگان معتبر تماس بگیرید و از آنها گزارش تخصصی و تخصصی بگیرید. همچنین می‌توانید از وبسایت های فروشگاهی آینده استفاده کنید تا قیمت ها و محصولات مختلف را مقایسه کنید.

 

نمایندگی بلبرینگ koyo

شرکت تهران فرگام در تهران به عنوان یکی از نمایندگی های بلبرینگ Koyo و پخش عمده بلبرینگ ( بلبرینگ کف گرد، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ، یاتاقان صنعتی) فعالیت می کند. جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان شرکت تهران فرگام تماس گیرید.

 

خرید بلبرینگ Koyo

۱. خرید از دیلر رسمی Koyo: بهترین راه برای خرید بلبرینگ‌های Koyo این است که به دنبال یک دیلر رسمی و مجاز باشید. به این ترتیب، می‌توانید از اصالت و اعتبار محصولات Koyo اطمینان حاصل کنید. برای این منظور، می‌توانید از وب‌سایت رسمی Koyo استفاده کنید و لیست دیلرهای مجاز این برند را در کشور خود جستجو کنید. با تماس گرفتن با دیلرهای مجاز، قیمت و نحوه خرید بلبرینگ را مشخص کنید.

۲. خرید آنلاین: یکی دیگر از گزینه‌ها برای خرید بلبرینگ‌های Koyo استفاده از فروشگاه‌های آنلاین است. با جستجوی نام بلبرینگ Koyo در فروشگاه‌های آنلاین، لیستی از فروشندگان مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. در انتخاب فروشنده مناسب، به نمره و بازخوردهای مشتریان دقت کنید تا از کیفیت و خدمات آنها اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، در هنگام خرید آنلاین، حتماً اطلاعات دقیقی در مورد مدل، ابعاد و مشخصات بلبرینگ مورد نیاز خود وارد کنید تا عدم تطابق اندازه و نوع بلبرینگ جلوگیری شود.

بهتر است قبل از خرید بلبرینگ Koyo، مدل و نوع مورد نیاز خود را به دقت مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که برای استفاده مورد نظر شما مناسب است و از محصولات اصل و با کیفیت برخوردار باشید.

 

سایر نمایندگی ها

نمایندگی بلبرینگ skf

نمایندگی بلبرینگ nsk